środa, 23 maja 2012


Temat Pachnących

Ciemiernikowy..

Po raz pierwszy przyszła pani zamawiać bukiet ślubny, której przede wszystkim zależało na zapachu.
Tym bardziej się ucieszyłam, że coś nowego. Frezje, hiacynty, goździki...reszta była ode mnie tzn resztę dodałam sama...ciemierniki, kalina, jarzmianka...Pani Anna wyglądała pieknie i bukiet z nią także.

Z moich obserwacji zapach frezji kojarzy się bardzo sentymentalnie.Znam osobę, której ten zapach kojarzy się sentymentalno erotycznie...
 A mnie z niczym konkretnym, po prostu słodki.


Mam nowy fartuszek:)
Przyszedł klient Paweł i chciałam pokazać jak pięknie pachnie lewkonia. bardzo słodki, prawdopodobnie przy większej ilości duszący, może nawet nie do zniesienia, ale pan P. powiedział, że nie czuje żadnych zapachów..
kiedy działają wszystkie zmysły nie zastatnawiam się, że dobrze je mieć..Ale nie umiem sobie wyobrazić jakby to było nie móc wdychać drugiego człowieka, nie czuć zapachu czosnku..


W Czwórce, jest taka audycja poranna, w której prowadzący wybiera pytania od słuchaczy i szuka na nie odpowiedzi. Pytania są różne typu "dlaczego pająki gryzą?". Ostatnio ktoś zadał "dlaczego kwiaty nie pachną". Ciekawostką jest, że to wygrało z pytaniem "ile mleka mieści się w piersi kobiety?".....



Irysy z działki u znajomej przed Kwiatuszkarnią..:), 
bardzo mi się podobało u nich użylenie, unerwienie, no piękne wariaty..


Czas lewkonii i zapachu..


A ja? a mi? nadszedł czas ciepłych wieczorów, przyjemnych powiewów...
jadłam kwiaty akacji..po raz pierwszy w życiu..naprawdę polecam, słodkie przynajmniej dla mnie..

6 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się odurzający zapach róż, czeremki,bzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię się wtulać twarzą w płatki róż,bzu,hortensji i wdychać ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. lewkonie ja wąchała w ostatnią sobotę w hali targowej, biały miś był ze mną ale jego interesowały bardziej morele, i tak juz zostanie na wieki
    czemuż to po zapachu drugiego człowieka od razu pojawił się zapach czosnku, ciekawe - nawet bardzo
    słowo na dzisiaj - koniuszy
    bukiet stworzony na potrzeby zmysłu powonienia oszałamia wizualnie - przepiękny!
    z kwiatów polecam cmentarne bratki z keczupem
    chylę czoła - Aldona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "z Twojej ręki nawet czosnek słodki jest..."-się słowami piosnki sugerowałam:)..

      Usuń
  4. śmiem zauważyć że Pani blog przyciąga szczególnej maści dewiantów, się wtulają się, odurzają....

    OdpowiedzUsuń