czwartek, 25 października 2012

"Dlaczego panie mają tak niewiele kompozycji?"


kolejne pytanie, po którym troskam się, tarzając, a to w nerwach, że nie mamy ich dużo, a to w wirze namiętnej pracy i zarazem rozpaczliwego szukania weny. Nie mamy wiele, bo jesteśmy we dwie i w sumie nie zdarzają się takie same. Nie mamy wzorca, wg którego mąż, co akurat nie ma zlecenia w hydraulice, może kleić takich samych sztuk 15. Skusiłam się w tym roku po raz pierwszy - kupiłam 4 sztuki kompozycji gotowych. Żałuję, raczej nie ponowię doświadczenia. Biznesowa mało jestem. Trudno. Dobrze mi tak.
Zatem nadchodzi święto o największej kumulacji zleceń....




Jesienna EKO dekoracja dla firmy. Ciekawostką są hortensje wykonane z ekologicznego tworzywa. Ponoć papierowe, ale wrzuciłam do wody na noc, a ściślej jeden kwiatek wpadł do kawy i niewiele się zmieniło. Nienaruszone. Jeśli mielibyśmy być zgodni z prawem/ ustawą, do końca 2013 roku powinna zniknąć fala ultra jaskrawych kwiatów z cmentarzy pochodzenia dalekowschodniego. Zobaczymy.






W tym roku w kompozycjach tematem przewodnim są owocostany powojnika zwanego przez nas 'puchatkami'.
 Na wianuszku  takoż prezentowany.

Jakoś bukietów na blogu mało, a przecie powinno być mnogo. ten obok był z dostawą osobistą, tzn osobiście przedstawiciel Kwiatuszkarni pojechał dostarczyć do domu, dlatego podołałam zrobić zdjęcie. Przeważnie nie odważam się zatrzymać klienta by foto zrobić. Dziś na koniec dnia zrobiłam w kolorach: jagoda ze śmietaną posypana miętą i groszkiem.
przepis:
fajny klient + róża zielona+biskupia alstromeria+molucella+astrantia w kolorze brudnego pudru różowego+ frywolność.
 Można na opak zrozumieć. wyszło tak jak ja bym chciała dostać.

W sobotę ślub robimy, zapowiada się pięknie. nie każdy na imprezę dostaje gratisowo godzinkę.:)



A dynie w tym roku wyjątkowo z tendencją do gnicia, toteż brak przed Kwiatuszkarnią.
Acz nadal pyszne zupki z imbirem.

Do zobaczenia w listopadzie.









2 komentarze:

  1. ostatnia najpiękniejsza;
    a co do tej ustawy - nie będzie można stawiać na grobie czego się chce? czegoś pachnącego chińskiego - nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwone zielone białe herbatki tak...tylko coś co szybciej się rozłoży niż życie nasze..

    OdpowiedzUsuń