czwartek, 26 lipca 2012



Nigdy cierpliwa nie byłam.Odkryłam to m.in. po skończeniu kierunku na studiach "projektowanie terenów". Dla mnie wynik powinien być tu i teraz. A przy projekcie ogrodu czekać, i czekać trzeba na wynik.A gdy coś nie tak po latach, niestety, continiuum to continuum - cofnąć nie można. ja nie umiem. nie i koniec.
Więc zajęłam się czymś co okiem jasnym widać. Generalnie znojność nie w parze ze mną.
To tytułem wstępu.

Po lewej roślina o dużej cierpliwości i przebiegłości.Tzn. oprócz elementów rowerowych widać pędy Ceropegii, która się przez weekend uwiła.


Anny dziś imieniny.Sprawdziłam biją na głowę wszystkie inne imiona...ponad milion..uwierzycie?

Na dwie Anny przypada jedna Agnieszka.

Dla wszystkich An, zwłaszcza jednej,
 kwiat o zapachu migdałów,
nazwy nie znam.


Z ostatnich bukietów ślubnych, bo czas to taki..

Bukiet zamawiany przez internet. Panią Alicję zobaczyłam dopiero w dniu jej ślubu. W międzyczasie przeprowadziłyśmy rozmowę telefoniczną, która mniej więcej brzmiała:
.....
Ja: proszę panią o przesłanie swojego zdjęcia w sukni..
p.Alicja: (śmiech w otchłani)
Ja: (cisza w otchłani)
p.Alicja: pani nie żartuje...
Ja: nie żartuję, interesują mnie bardziej mężczyźni, ale potrzebuję pani wgląd, żeby lepiej bukiet dobrać... 
p.Alicja: to może wyślę pani zdjęcie narzeczonego?

Przeto zabawne było.Bukiet słodki wyszedł.
Do Kwiatuszkarni przychodzą kobiety cudnie piękne, piękno całościowe. Troszkę pomieszane, ale takie eteryczne i delikatne i nieskończone, rozmowa z nimi jest jak picie lemoniady z bzu..


1 komentarz:

  1. aż chce się zacytować pewnego misia z pewnej kreskówki..a propos tego continuum
    no
    Ann tyle, a każda inna; chociaz teraz jakos tak więcej Julek, Zuzann; Nicoli..
    Mama wzruszyła sie ostatnio, bo ktoś do dziewczynki powiedział Krysia
    ceropagia tam sie tak przeciska, kwiatek do kwiatka, jakby wszystkie czekały na koncert conajmniej justina biebera
    lemoniada z bzu hmm

    OdpowiedzUsuń